Muhammad Azam

About Me

Monday 20 May 2013

Day 1 : Krabi, Thailand

20 Mei 2013
- Bergerak ke LCCT dari KL Sentral naik bas. Flight AK 1968 Kuala Lumpur - Krabi pukul 1.15 petang.

Selamat Datang ke KRABI, THAILAND

 Pertama skali jejak kaki di Krabi adalah di Wat Thum Sir (Tiger Cave)

Selepas itu, naik gajah. Inilah first time aku naik gajah dan juga first time aku dekat dengan gajah dan pegang gajah. Betapa excited dan jakun nyer aku bila naik gajah nie. Sangat2 best...

Singgah di bandar Krabi sekejap untuk melihat kawasan di situ. Orang2 di sini sangat baik dan peramah. Aku suka cara layanan mereka terhadap aku. Sgt sopan santun. Aku respect..

 Sesudah jalan2 di bandar, aku dibawa ke Marine Life Nursery dimana tempat ini adalah tempat ternakan ikan-ikan. Pelbagai ikan ada di sini termasuklah penyu.

 Akhir sekali baru check in di Hotel Pakasai, Ao Nang. Sangat cantik view dan bilik nya. Wow!! Aku sangat tenang di sini

Lepas 2 keluar dari hotel untuk jalan2 di pantai dan melihat view di Krabi ini. Sgt cantik
Inilah kali pertama aku jejak kaki di Laut Andaman

No comments:

Post a Comment