Muhammad Azam

About Me

Monday 27 February 2012

Cameron Highlands

25 Februari 2012 (Sabtu) - Perjalanan ku pada pukul 9 pagi bergerak dari Kuala Lumpur ke Cameron Highlands bersama teman rapat, Kamal. Singgah di Perhentian R&R Tapah. Mengambil masa dalam 2 Jam 30 Minit sampai di puncak. Walaupun tidaklah sejuk sangat, namun sangat nyaman dan tenang berada jauh di pusat bandar. Alhamdulillah, aku bersyukur berada di situ melihat keindahan alam.
Sampai di sana terus mencari tempat menginap. Selesai mencari tempat menginap, kami mencari makan utk lunch iaitu KFC. Jalan2 pergi kebun kaktus, strawberry, bunga..
Malamnya kami dinner makan Western Food + ice cream strawberry. Sedap sgt. Selepas 2, Dating di area Tanah Rata. Waktu malam sangat la sejuk. Mengigil2 rasanya.


26 Februari 2012 (Ahad) - Bgn lambat..!! Aaarrgghh.. Rugi masa bercuti ku. Namun sempatlah borong sakan beli bunga, strawberry, kaktus, sayur, dan macam2 lagi. Singgah di ladang Teh Boh sangat lah cantik.. Pulang ke Seremban dulu hantar Kamal dan seterusnya ke Kuala Lumpur. Alhamdulillah, percutian yg bermakna bagi aku

                                          bersama Kamal di taman bunga.

No comments:

Post a Comment