Muhammad Azam

About Me

Wednesday 11 January 2012

Pertemuan Perpisahan

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Andai sudah tiba masanya berpisah jua. Sama ada masa yang akan memisahkan kita atau pun maut.. Kita pasti akan berpisah..
Dan aku juga melaluinya. Amat perit apabila berpisah. Namun, aku tetap tabahkan diri demi masa depan aku dan kerjaya aku.

Cuma di ingatkan sekiranya pasangan apa sekali pun, kalau dah berpisah tu, hadapilah dengan tenang. Sapa yang nak berpisah kan? Kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya. Pasti ada hikmah di sebaliknya. Banyak kan berdoa pada Allah, permudahkan perjalanan kita.

Namun disebalik perpisahan yang aku hadapi, aku dipertemukan dengan orang yang mampu membuatkan aku bahagia. Allah Maha Esa. Itu la takdir yang telah tertulis bagiku.

No comments:

Post a Comment